ännu en dag

gammal bild på klara, jag kommer vara så död, haha. men det är det värt
klara, haha hon kommer döda mig, men den är så söt!



hallå! just nu sitter jag här hos tilda, men vi börjar med att gå tillbaka i tiden - tills imorse.

vaknade vid runt halv sju, gjorde v mig och sen in till stan och mötte sofie, sen upp till skolan (:
började med matte - woho! alltså helt seriöst nu, känns som att jag är den enda i världen som tycker matte är kul? haha, jag får nog göra någon slags efterlysning för att hitta fler (y)

sen blev det svenska, helt okej lektion. skrev kalrt min novell, om mordförsök och så ;p haha, får väl hoppas den blir bra.
sen lunch, och smart som jag är hade jag glömt ta med mig någonting att äta - som vanligt! haha, fick bli att strunta i det istället, har väl börjat vänja mig nu antar jag.

och sen engelska, dagens sista. haha, jag och mini var rätt bra på orden iaf :D
efter det så slutade vi så jag gick en liiiten stund med sofie i stan, skulle väntat på julia och tagit bussen med henne men jag åkte hem istället. så träffade henne ett tag hemma och packade och sådär, tog bussen med julia till råå hem till tilda (: sen bytte vi om och sådär, iväg på träning, ute på konstgräs. får väl vara glada att det inte var snöstorm idag, det är värre :( och nu kom vi hem för någon timme sen, har precis duschat och ska snart kolla film :)

imorgon så kanske det blir att träffa olivia ett tag - i hope! på måndag åker hon ju och är gone i två veckor, jävla spanien :(
och på söndag så blire förmodligen bara att plugga, det toppar alla listor alltså!

men nu ska jag dra iallafall, sköt om er!
ciao :*

Kommentarer
Postat av: mandis

jag gillar matte :$

2009-03-04 @ 09:31:43
Postat av: josefine

haha, tur för mig att det inte bara är jag då ;)

2009-03-04 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0