'cause u had a bad day. change a day, and make it weeks for me

jag vet att jag är rätt dålig på att uppdatera här, så får väl skriva ett snabbt inlägg :)
sitter i skolan nu, har svenska och försöker komma på någonting, vad som helst, att skriva om i min fördjupningsuppgift - förslag någon?

igår var jag iaf hos klara på kvällen, it was nice :) försvov mig dock imorse :(
och sen kan jag också säga att jag har mått riktigt dåligt nu ett tag, verkligen åt helvete. men jag är påväg upp igen! idag mår jag faktiskt otroligt bra.

och jag ska bättra mig när det gäller att skriva, det är dock inte lätt utan dator :( den är ju dessvärre på lagning, men man får väl ta datorer och kolla lite när man får chansen ;p

och nu så ska jag ta och tänka lite mera, måste verkligen komma på en fördjupning!
ta hand om er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0