just another sunday

hello there!
tänkte berätta lite om veckan som gått :)

i måndags var det skola med projektarbete som vanligt och på kvällen träning.

i tisdags så var det som vanligt först skola, sen gym med sandra och efter det så var jag hos klara ett tag och sen hem och plugga :)

i onsdags så var det först skola, sen träning och plugg.

i torsdags först skola, sen följde sofie med mig på en "intervju" i stan och på torsdag ska jag faktiskt på en provanställning (a) får hoppas det går bra, är riktigt nervös! sen hem och packa grejer, ner till pappa med det och lagade mat med julia, sen åkte vi och kollade på klara på the tivoli, julia åkte hem efter någon timme men jag stannade kvar, och måste bara säga att diluted som spelade sist var riktigt duktiga! kommer kanske in bilder från detta senare :)

i fredags så vaknade jag lite senare än planerat men hann ändå in till skolan i tid, efter det hem och packa om grejer, sen bk med julia och elin innan träning :) efter träningen hem till klara, jag var totalt hyper! iaf så kollade film och såklart så somnade jag efter en kvart (y)

i lördags så fixade vi iordning hos klara, jag åkte hem till becca ett tag och vi började planera vår charterresa som vi ska på om ett par år :) haha, det får börjas i tid, i hope for america!
sen åkte jag hem och åt, efter det hem till ida och vi kollade film och vänner :D somnade ganska tidigt, vid tolv, men tur var nog det faktiskt.

i dag så vaknade jag ungefär en timme innan klara och ida så jag kände mig en aning uttråkad ;p iallafall så gick vi upp och åt mysig frukost när dom väl vaknat och jag har nog aldrig känt mig så utvilad. vi började göra v oss och jag och klara tog oss hem till henne för att packa ner matchgrejer. sen till samling på ip, för match nere i staffanstorp. dessvärre var det på grus - men det förhindrade inte en seger från vårt håll med 1-0. bra jobbat tjejer!
sen åkte jag och klara hem till henne ett tag, tror nästan jag bor där lite halvt nu haha x)
kom hem för ett par timmar sen iallfall, packade upp alla grejer och så och nu så tänkte jag snart gå och sova.

dessutom så fyllde andreas år i fredags och sebastian igår, så ett stort grattis till dem! :* <3

men nu ska jag ta och dejta kudden, farewell my dearest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0