skolan

just nu sitter jag då här i skolan. Helgen har varit helt okej, men kunde varit roligare. I fredags vare först träning och tilda, höjdpunkten på denna helgen! Hon fyllde för den delen år igår, så tusen grattis till dig gumman! :*
i lördags så hade vi först lagfoto - ush - och sen åkte jag på middag, efter det bara hem och kollade film. tror jag somnade rätt tidigt, skönt faktiskt! och igår så var vi ute på väla en runda vilket resulterade i - ett par nya skor :D haha och jag behövde dem inte ens, men vem kan stoppa mig? ;)
och inatt åkte dessutom olivia till spanien i två veckor :( snacka om att man saknar henne redan, fyfan. olivia, du ska veta att jag älskar dig iallafall. du är en av de bästa och jag menar det.

och hela dagen har vi hållt på med vårt projektarbete - fredric klantade sig när vi skulle ringa canon så självklart fick ju jag göra det istället, haha. tack för den liksom (y) iallafall så lyckades jag lite bättre och vi har varit hos dom på studiebesök innan idag, har lite fina bilder därifrån ;p

efter skolan så går jag med sofie till knutan, möter upp julia och tar sen bussen hem med henne (: she's my love!
och ikväll så blir det träning, får träffa klara igen. och jag vill verkligen det för hon behövs.
dessutom så ska anna ha ett stort plus, underbara människa!

nu ska dock jag och johanna bege oss upp mot det andra klassrummet, sen är det bara matte kvar, vilket faktiskt är kul :D så nu pyser jag, ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0