sådär lagom sjuk

nu är det snart fredag igen! tack och lov för det, känner mig fortfarande inte helt hundra. tappade rösten på praktiken igår när jag skulle hjälpa en kund, var sjukt pinsamt faktiskt att stå där och flaxa och inte få fram ett ord! tur man har bra kollegor som rycker in :p
har handlat nästan alla julklappar nu också! härligt som fasen :) bara ett par stycken kvar, som ska beställas i helgen :) perfa!
imorgon bitti ska jag på återbesök hos min läkare, får se vad hon säger om blodproverna jag tog förra veckan, var nog närmre 2-3 deciliter som dom drog ur mig, lagom mysigt, speciellt när man är nålrädd och svimmar efteråt haha. får se vad hon säger om sömntabletterna också :) nu ska jag däremot dra mig till sängs och försöka få lite sömn, sitter och kämpar med skolarbete! inte alls sugen på att gå till skolan imorgon, men har inte råd att missa fler redovisningar nu :( ska väl gå bra ändå :)
godnatt på er sweeties!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0