lite random inlägg

helgen har varit otroligt mysig, mest tagit det lugnt och haft lite kvalitetstid med martin och familjen :) och lite shopping, haha.
ska börja varva ner och sådär ikväll för imorgon börjar en hektisk vecka.
imorgon så börjar det med skola, sen till tandläkaren och dra ut en tand, ush :( lär se ut och känna míg som en valross efter det så åker hem, haha :p
på tisdag så ska jag på återbesök på sjukhuset i ängelholm, dom ska väl justera min helbensortos och kolla så att allting läkt ordentligt :) sen tillbaka till skolan, sluta vid fem och efter det hem och ta det lugnt, börja förbereda allting inför onsdag då min praktik börjar, mellan tio och sex, ganska chill :) samma sak på torsdag, och på fredag så kan man äntligen varva ner och träffa sina nära igen :p känns som att denna terminen kommer bli aningen stressig och att man inte kommer ha speciellt mycket tid över efter skolan, men det ska nog gå att ordna :)

och sen måste jag bara få säga tack till er som ställt upp så mycket för mig nu när jag har haft det svårt för att klara mig på egen hand, en massa kärlek till er! :)

och nu så börjar snart johan falk på fyran, kan man ju inte missa! take care! :*


saknar min fina klara, och ja, bilden är gammal ;) just love you, bff! <3

gammal bild på klara, jag kommer vara så död, haha. men det är det värt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stressigt blir de men de är ju värt allt för de leder kanske till jobb på praktiken.Sedan vill jag passa på att tacka alla som varit helt underbara mot Josefine i sin svåra tid efter op.Speciellt tack vill jag ge till Klara,Martin,Markus,Linus och Sofie för att ni ställt upp lite extra.Tack!

Kram Mamma!

2010-01-25 @ 11:32:56
Postat av: josefine :)

det ska nog bli bra :) <33

2010-01-26 @ 19:32:31
Postat av: Martin

Du kommer fixa det sötnos :) <3

2010-01-26 @ 19:34:36
Postat av: Klara

i love you tusse :D <3 hihi

2010-09-21 @ 11:51:48
URL: http://madebyklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0