a new chapter in my life

nu är det längesen jag skrev. har haft fullt upp med massor av olika saker, både bra och dåliga som jag inte orkar ta upp, får skriva när jag har tid och ork.
har jobbat mycket på lovet och träffat inis ett par dagar, sjukt bäst är hon!
har försökt hitta på lite med martin också och försökt trycka in lite familjetid men det är inte lätt alltså. 

har dessutom ett nytt "jobb" som ambassadör för Kingston! helt suveränt känns det :)
ska fixa mitt kort till det tillsammans med ina senare idag. 

släner in en gullig bild på mig och sandra också! kolla in hennes blogg här! (nu vet jag inte om jag lyckades länka, haha har aldrig försökt innan).



lovely!

peace out bitches




Kommentarer
Postat av: inis

duuuuuuuuu är söte! haha vi är ambassadörer, coooowwwlt! :D ppppppppuusss

2010-11-09 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0