friday i'm in love!

äntligen fredag igen, vilket min älskade startsida så snällt påminner mig om - kolla in den här, bästa sidan ever!
sitter just nu på lektion, grupparbete men linus är inte här så jag och marcus får nog fan ta och sätta igång med det, haha. linus är så duktig annars så!
igår packade jag klart allt som ska få följa med mig till barcelona, så jäkla underbart! det enda som ska göras sen är att ladda ondan med lite ny musik och mer batteritid, kanske någon film också, awesome!
har dock inte sovit en minut inatt så jag är jävligt förvånad över att jag lyckas vara såhär pigg? sjukt, haha. 
började förresten köra på vägar igår, gick väl rätt bra med tanke på att jag var tvungen att tvärnita mitt på vägen när en annan snubbe kom bakom och tvunget skulle klämma sig förbi på en enfilig väg när jag ändå låg på rätt hastighet, motorstopp på det gjorde inte den andra bilen bakom så glad, haha, men det får dom fan ta om dom ska stressa klockan åtta en lördagkväll ;)

ska sätta igång med plugget nu! 
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0