skärpning

ska försöka skärpa mig med updatesen, lovar! pappa har fixat så att internetet inte dampar så fort jag ska använda det, chill :)
ligger inte på topp idag, hög feber och helt jäkla seg - inte det bästa med tanke på att jag åker om 3 dagar! insane, ska bli så jäkla awesome. men ibland ligger det ändå en mysig stämning i det här med att vara sjuk. ligga hemma och kolla film och läsa gamla sune-böcker, det är ändå mysigt haha! på tal om mysigt - jul snart! typ.

är så trött på att inte veta vad fan jag vill längre heller. är så trött på allt känns det som, vill bara ha någon slags brytpunkt, en ny riktning i livet så jag får något att kämpa för, skulle verkligen behövas.
men samtidigt finns det mycket jag inte vill förändra. tryggheten med vissa grejer vill jag ändå ha kvar, som mina fina vänner. skulle inte byta ut er för något i världen, aldrig! all kärlek till er <3

har hämtat ut mitt ambassadörskort idag, chill som fan! fribiljetter till kingston på fredag också, två kvar om någon är sugen! ska dock inte ut själv denna helgen, upp tidigt lördag morgon och då vill jag nog helst ha sovit ett par timmar haha. 
tänkte dra ut i köket nu och kolla hur det går med maten, magen klagar haha. sen är det ju halv åtta hos mig på teven också, underbart!

slår till med en söt bild på gosan, som var duktig nog att hoppa upp på min garderob och sätta sig för att sen inte våga ta sig ner igen. jäkligt sur blev hon också när man lyfte ner henne, haha.


peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0