er det fredag? JA!

haha börjar med att länka till min favoritsida - http://www.erdetfredag.dk/ - för er som har svårt för att hålla koll på det ;)

i onsdags hade jag en väldigt nice dag på praktiken, fick martin att köpa ett par sjukt snygga lee-jeans, modell dexter i en sjukt snygg tvätt! love it :D

igår vaknade jag med migrän och hade inte sovit något på hela natten så vilade upp mig och nu mår jag sjukt mycket bättre! känner mig väldigt pigg, kanske tack vare att jag har en megafin pojkvän som kom med ben and jerry-glass till mig igår - puss på dig martin :*

idag så blir det utgång med ina till tivoli, blir bara en lugn kväll!
och imorgon ska vi till pascha, haha, har fribiljett så varför inte utnyttja den då? :D 

hoppas ni får en trevlig helg! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0