håla..

Sitter i skolan efter en väldigt mysig helg!
I fredags drog jag och ina ut en liten runda, blev ganska tidig hemgång men vi kör på till fredag istället! ina är för den delen världens finaste vän - jag älskar dig hjärtat.




i lördags vaknade jag upp hos martin, vi käkade lite frukost och sen drog vi iväg till hif! efter det hämtade vi upp bilen, körde med nyponsoppa till pappa som låg hemma i influensan stackarn :( sen åkte vi hem till martin igen och tog det lugnt, kände inte alls för att dra ut faktiskt. 
igår åkte vi ut till väla en runda med elin och måns, martin shoppade för ovanlighetens skull! haha. 
varit en mysig helg iaf! nu ska jag fortsätta mitt jobbsökande, hoppas jag hittar något!


love <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0