hejdå UF

Nu är det bestämt. Vårt UF-företag läggs ner.. känns lite smått förjävligt faktiskt, men tror jag och sandra kommer göra vårt projektarbete askalasbra! 
Helgen har varit jättemysig, som vanligt. Har dock varit så jäkla deprimerad, ingen aning om varför. är bara så otroligt trött, har inte sovit ordentligt på en månad - boka tid hos läkare jaa? jaa det ska jag nog ja, för jag blir så jääääkla trött. 

Sitter på danska nu, läraren pratar om "rockare" som på danska betyder ungefär "mc-knuttar", och om kristiania och olika droger. haha, fint ska det va.
påtal om mc så börjar jag jobba på fredag, kommer bli skönt att få tjäna lite egna pengar :) 




slänger in en bild också. satsar på mina mysiga nördisar idag, love my glasses!

take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0