jag är en jävel

idag har jag och min sötnos varit tillsammans i 17 månader vilket vi firar med kladdkaka, glass och julmust :)

fyfan vad jag älskar att jävlas med folk. var på praktiken, hade lunchrast och gick till toaletterna, det var bara ledigt på handikapptoan och ingen annan stod i kö så gick in där och fixade till håret. när jag kom ut efter någon minut stod det en gubbe, en tjej med barnvagn och en rullstol.. gubben sneade som fan och utbrast typ "typiskt dagens ungdomar, bryr sig inte om att vissa människor har speciella behov". då sa jag bara "ursäkta men jag är gravid, nästa gång jag känner att jag behöver spy så ska jag söka upp dig direkt. fast det kanske också är typiskt dagens ungdomar?" och då började dom andra två asgarva så han gick därifrån. WIN! ska bara tillägga att jag INTE är gravid, så besparar jag mig själv från att svara på det också :)

nu ska vi kolla på how i met your mother.

take care! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

win!

2010-10-21 @ 23:48:39
Postat av: julia

klockrent hahahhahha xD

2010-10-22 @ 17:09:47
Postat av: iniskisen

hahahaha du är så söt kise!

2010-10-23 @ 16:33:43
Postat av: josefiiine

haha har nog aldrig skrattat så mycket på någon annans bekostnad!



inakisen du är söt!

2010-10-26 @ 14:40:42
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/
Postat av: nettan

Och jag skrattade när du berättade det hemma sen ;).Måste ha fått de efter mig att säga saker för att få tyst på folk..Håller med Julia om klockren.. hahaha

2010-10-30 @ 00:40:22
Postat av: josefiiine

hahahaha, jo det vet jag att du gjorde! inte så konstigt egentligen.. haha, det måste vara efter dig jag har fått det, men det gör inte mig någonting ;)

2010-10-31 @ 12:40:39
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0