svett -.-

ush. kom in i klassrummet efter rasten - luktar bara svett! inte speciellt mysigt alls.. helgen var jättemysig, i söndags var jag och älskling ute på väla igen - för tredje helgen i rad, haha. han köpte megafina grejer, som alltid när jag är med, hihi :') efter det drog vi hem och var med jeppe ett tag, failade en aning... 


bj - ben and jerry, glassen! hahaha vafan, folk har ingen koll! :(

igår var jag världens tröttaste och tråkigaste - tills det kom en vändning!
fick två samtal om jobb jag har sökt och ska på anställningsintervju på torsdag och måndag = a happy liten josefine! :D

efter skolan ska jag till polisen angående det som hände i våras, så får hoppas det går bra! 

love <3




Kommentarer
Postat av: klarisen

hahah blowjob! :D

2010-10-12 @ 23:36:18
URL: http://madebyklara.blogg.se/
Postat av: josefiiine

hahahah jaaa :(

2010-10-15 @ 09:42:44
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0