a perfekt mess

Det har hänt otroligt mycket de senaste dagarna!
Igår var vi på UF-föreläsningar i Malmö, väldigt intressant och inspirerande faktiskt! Vi har slopat vår gamla idé och har brainstormat en hel del, har kommit på några riktigt bra idéer som jag tror kommer funka sjukt bra! :)
Idag har jag dock varit på praktiken, otroligt roligt faktiskt! Dock lite stressig dag, men det gjorde bara allting mycket roligare. Älskar när det kommer in så sjuuukt härliga kunder, det gör att man blir sjukt peppad och glad resten av dagen!

Imorgon blir det dock utgång med Ina, lär bli lika roligt som alltid! Tur att det är så billigt att komma in på tivvan, haha. Lördag ska jag träffa Martin och plugga och på söndag så får jag äntligen rösta! Första gången för mig så det känns lite speciellt :) 

Nu ska jag dock ta och göra mig redo för att sova, behöver vara utvilad inför imorgon! 
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0