en fin helg!

Utgången i fredags var jävligt rolig, älskade dock min och inas förfest, haha. Blev inga bilder ute denna gången dock, fast kanske tur det :p jag hann ju få mina nya skor innan och dum som jag var hade jag på mig dom när vi drog ut! haha nu har jag verkligen förstått innebörden av killerheels, för mina fötter var inget annat än döda när vi äntligen kom hem. Men kul hade vi iaf, fast har dock lovat ina att aldrig mer ta på dom skorna när vi drar ut och för att lättare hålla mitt löfte så skickar jag tillbaka dom, haha.

i lördags, så kom martin hit och vi tog det bara lugnt :) jävligt skönt!

igår var vi och åt hos farmor och så var jag iväg och röstade. Känns bra att få göra det för första gången! :)

hoppas ni har haft en trevlig helg! love <3


























En fin kväll med en fin vän! tack för det hjärtat, loveu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0