fredag!

Nu har jag inte uppdaterat på ett par dagar, har haft fullt upp!
I onsdags och igår var jag på praktik, väldigt kul faktiskt! Känner verkligen att jag har kommit igång ordentligt och jag trivs skitbra där :) igår lärde dom mig om kill-jeansen så att jag kan hjälpa kunder och nästa vecka ska vi börja på tjej-jeansen! :) känner mig liiite som en expert på alla diesels jeans nu, haha.

Sitter just nu i skolan, har precis haft skolfoto - det sista skolfotot någonsin! Sjukt. 
Helgen lär inte bli så jätteavancerad, ingen utgång haha. Ska bara vila och ta det lugnt med min älskling faktiskt, det behövs ju också ibland! 

Nu ska jag dock tvinga Linus att ta mongo cambilder med mig, haha, slänger upp dom sen!

Love <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0