igång - igen!

Som jag sagt alltför många gånger förut - nu ska jag skärpa mig med bloggandet!
Det är ju dock ett stort plus att jag faktiskt har en fungerande dator numera, så det blir en aning lättare att uppdatera! :)


längtar galet mycket tills mina nya skor från nelly kommer, dom är beställda och skickade så nu är det bara avin kvar och sen är dom mina!

nu måste jag dra vidare, ska plugga stenhårt nu sista året - sen bär det förhoppningsvis av till Göteborg nästa år, tillsammans med martin, letar lägenhet redan nu :) får satsa mycket tid, men det är det värt. Om några år är jag färdigutbildad, har förhoppningsvis ett jobb som ambulanssjuksköterska och får göra det jag älskar! :)

måste bara tillägga att jag älskar min martin som alltid ställer upp för mig. love you bigtime! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0