thank god it's friday!

Äntligen fredag! Mina skor har dock inte kommit ännu, bleh, förmodligen har väl posten slarvat bort avin :( haha ska åka till mitt utlämningsställe idag ifall jag inte hinner få avin under dagen! Får väl hoppas att dom har fått paketet iaf, annars är det illa :p

sitter för tillfället fortfarande i skolan, men slutar tidigt idag, gött! sen bär det av hemåt, förhoppningsvis även hämta skorna på vägen! väl hemma så blir det att duscha och göra v mig lite, sen kommer inisfinis ikväll :D hehe, blir att vi gör v oss tillsammans, tar några glas vin och sen blir det tivoli och bakom! taggaaaa! :D





hoppas ni har en sjukt bra helg! love 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0