tisdag

Har varit en mysig helg, därför har jag inte uppdaterat på några dagar. 
Var på bio med min älskling i fredags, inception var sjukt bra så den rekommenderar jag starkt!
I lördags träffade vi petter, jeppe och alice, väldigt trevligt! :) 
Och i söndags åkte vi ut på Väla och köpte lite smågrejer och jag fick tag på ett par underbara skor från Tiamo! Fick ju tyvärr skicka tillbaka de från nelly, haha, mina fötter tyckte inte om dom efter en hel kväll!



Sjukt snygga och jävligt sköna, love them! :)

imorgon är det praktik igen och då ska martin och jeppe komma ut till mig och så ska jag välja ut kläder till dom, hehe, ska bli kul faktiskt! Har redan en massa idéer på vad som kan passa dom och bli skitsnyggt!

hoppas er helg varit bra. love

Kommentarer
Postat av: Sandrarr

Hehe, de finns inne på Scorett igen, 599 kr. (för de har ju varit slut jätte länge..)

Hehe tack för länken där uppe! Mycket vacker bild på dej och mej :D <3

2010-11-10 @ 19:46:20
URL: http://sandrarr.blogg.se/
Postat av: josefiiine

haha dom är nice, bud på att köpa ett par gråa också, fint ska det va!

haha, lugnt, tycker det är en jävligt fin bild! :D <3

2010-11-10 @ 20:19:37
URL: http://mydamnstalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0