oh sunny day!


sitter i solen med en laptop i knäet och en smoothie i handen och pluggar. det kan inte bli bättre.
har jobbat hela lovet men även lyckats shoppa lite! hihi, det har jag alltid tid till ;)
har iaf fått med mig ett par skor hem till min samling och lite kläder, älskar min garderob mer och mer hela tiden haha.
har iallafall haft ett otroligt härligt lov med många härliga människor! bättre än såhär har jag inte mått på flera år :)
dessutom så är det kisevecka nu! egen lägenhet tills på måndag med ina som sällskap! life's good.

puss på er snyggisar som tar er in här och läser!



bjussar på en bild från mitt soliga läge, i love my life





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0