passion for fashion

som jag lovade igår, så ska jag lägga upp lite bilder på lite nya tillskott i garderoben!!




Virkad klänning




Oversise linne 




Oversise kavaj 




Svarta jeans med hög midja




Kort sweater med patches




Seethrough leomönstrad skjorta





Midjetröja




Typ sötaste toppen, love it!




Mönstrat linne




Mönstrat linne




Två olika sjalar




Beige tunika





Grön armyjacka



Skärp med boyfriend-fit




Läderväska med fransar, min älskling <3




Leo-wayfarers, stylish




Nya, vita converse! kärlek






Mina nya älsklingar, kan vara världens skönaste höga skor!


Var ute på en skön powerwalk innan, dock blåste det som faan. 
Nu ska dock det muntliga talet skrivas klart, redovisning imorgon! nervös som in i helvete haha.

kan även meddela er om att ifall ni kikar in här och förväntar er sminktips och liknande så har ni hamnat heeelt fel! kolla in på min lillasysters blogg istället, hihi. hon är waay better than me in that area - http://anderssonpaulsson.blogg.se/


i'm addicted i suppose





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0