big booty bitches


känner mig verkligen skoltrött när jag lägger in fyra påminnelser i mobilens kalender där jag säger till mig själv att plugga:
1. "plugga, inget annat! roa dig kan du göra efter den 26e."
2. "pluggar du? om inte, sätt igång!"
3. "förväntar mig att jag ska vara klar med boken nu så skriv nu som en galning på analysen."
4. "pluggat klart? bra isåfall. inte pluggat alls? fy fan för mig då, burn in hell bitch och klaga aldrig mer över ett lågt betyg för du förtjänar det.." 

de går bra nu kompis de går bra nu





hade förresten en helt underbar helg! känner mig sjukt utvilad och har roat mig i fint sällskap :*






Kommentarer
Postat av: anneli

SUPERBRA IDE FÖR PLUGGA^^

2011-05-17 @ 12:33:55
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0