fan fan fan


känns ju jävligt kul det här. sitter i skolan, har näthandel c och ska skapa en egen hemsida. so far so good. men sen när man håller på med det, då måste hela jävla skiten låsa sig? det har stått "var god vänta, sidan laddas". asbra. sen frågar man läraren om hjälp, var fan tjugo minuter sen jag sa till henne om det, och då sitter hon med nån jävla elev från nån annan jävla klass och hjälper honom med något helt annat? nej vad fan i helvetet, är det konstigt man är trött på skolan? ger upp nu. skitbra.
34 dagar kvar till studenten! och då jävlar i havet slipper jag allt jävla helvetes handelsplugg!
ja jag är lite rage nu, get used to it bitches, för fram till studenten så kommer jag vara fängslad.
frigivning den 10e juni, och fyfan vad jag ska fira!!





får väl skriva med nåt lite positivt också - gjorde ny tatuering i förrgår och är så jäkla nöjd! lovar att bild kommer upp när den har läkt lite mer, och även alla andra bilder jag lovat er. hahaha. 

ta hand om er! puss för fan :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0