svar på frågestunden!

hahaha fick visst inte mer än två frågor men vi kör... 

frågan ställd av: "vi säger väl typ kise" (alltså ina, hehe)
min fråga är:
får man slå tillbaka om du slår mig först? 
hehe nä men varför är du så snygg?
var får du inspiration ifrån?
vem hade du velat se ut som om du fick välja?
ps. stay away from h&m.. jag vet att du är besatt hehe

josefine svarar:
jag skulle väl aldrig slå dig? haha men självklart skulle du få lov att slå tillbaka, inte mer än rätt!
pass på den frågan haha.
får mest inspiration från vanliga människor jag ser på gatan och sen har jag några förebilder också som jag tycker är så otroligt grymma - beyoncé inspirerar mig mest, love 'em curves!
och om jag fick välja att se ut som någon annan så skulle jag valt min förebild, hehe.
hehe you know me to well, du skulle bara veta hur mycket jag handlat där som du inte sett ännu.. eeh hehe. puss på dig!

frågan ställd av: "big momma" (utan tvekan sofie haha)

är du en strävhårig ponny?

luktar du som en död grävling?

har du mens denna veckan?

ligga?

josefine svarar:
en ponny är jag men är dock inte strävhårig, fullblodig dock! tror jag det var. hehe.

och snälla du, förklara för mig hur en död grävling luktar så ska vi se din knäppis.

nej

alltid med dig! puss knasboll



söt bild haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0