update!

hallåja snyggisar! vill börja med att be om ursäkt för den uteblivna updaten igår, var helt begravd i plugget men lyckades bli klar med och skicka in min uppsats iallafall - en minut innan deadline! kändes asskönt, sista uppsatsen någonsin! har dessutom klarat av danskan också, bara tre grejer kvar i skolan nu - sen jävlar i det tar jag studenten!! WOOOOOHO!!

för att återgå till lördagen och vår två-årsdag:
dagen började som jag nämnt tidigare med frukost på sängen och ett fint presentkort på en ansiktsbehandling hos Trivas :) efter frukosten gjorde vi vid oss lite, åkte och handlade lite mat och gjorde iordning maten vi skulle ha med oss. blev grillad kyckling, sallad och lite annat gott :) vi åkte en bit söderut och hamnade till slut på barsebäcks strand, hur mysigt som helst! stannade där i några timmar och bara njöt av solen och havet, blev tillochmed ett bad! på kvällen åkte vi tillbaka hemåt och lagade lite mat och lite senare tog vi ett varmt bad med tända ljus och sånt där romantiskt trams, jättemysigt får jag dock erkänna att det var!
slänger in lite bilder iaf :)









ja jag bjussar på fulaste bilden hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0